Wat maakt Nova uniek? De integratie van de vijf onderstaande factoren:
Stretchend, stimulerend, support gevend
Zo voelt het om met een Nova coach te werken. Veilig ook, want wij creëren een vertrouwelijke sfeer waarin klanten vrijuit kunnen praten over wat hen bezighoudt, waarin ze inzichten kunnen delen en het onmogelijke mogen denken, waarin ze naar alternatieven mogen zoeken en zich telkens kunnen voorbereiden op de volgende stap. Wij gaan pragmatisch te werk en richten ons vooral op datgene wat onmiddellijk kan worden toegepast. Het is een leuke, lonende en verrijkende ervaring …
Duurzame verbetering
Wij wijden ons volledig aan het verruimen van de capaciteiten van alle leiders, directies en top teams waarmee we werken. Het is onze taak hen te helpen slagen en blijven slagen. Wij passen onze kennis en expertise toe op hun individuele omstandigheden, werken hard om hun doelen te begrijpen en ontwerpen onze bijdrage in functie daarvan. Wij hebben geen vaste aanpak, maar zoeken telkens naar de juiste manier om de aangebrachte veranderingen te behouden en te verankeren.
Internationaal
Wie of waar u ook bent, werkt u met Nova, dan geniet u de best mogelijke ‘executive coaching’. Wij hebben gewerkt met meer dan 6000 leiders in sommige van de belangrijkste organisaties ter wereld zoals AXA, Deutsche Bank, Microsoft, Procter & Gamble, PWC, Shell, Vodafone en Walt Disney. Zij hebben voor ons gekozen omdat we goed zijn in wat we doen: leidinggevenden helpen om uitdagingen aan te gaan en zich te perfectioneren in wat ze doen.
Globaal perspectief, lokale aandacht
Onze ervaring, schaal, ethiek, professionalisme en onze zin voor kwaliteit maken van ons de leiders in ‘executive coaching’. Wij weten wat leiding geven en werken in een organisatie betekent, want onze coaches hebben zelf die leidinggevende posities bekleed. Onze aanwezigheid in zoveel landen maakt het ons mogelijk om zowel over de grenzen en culturen heen te werken, als “om de hoek”. Daarom kunnen wij zowel globale programma’s leveren als werken met de onderneming naast de deur.
We doen zelf waar we anderen in coachen
Zelf streven we naar perfectie in ons werk zowel als in onze dienstverlening naar de klant toe. Als groep streven we vooral naar een samenwerking waarin vertrouwen en constructieve communicatie centraal staan en waarin onze waarden onbeperkt kunnen worden nagestreefd. De feedback die we krijgen wordt positief aangewend, omdat we zelf voortdurend streven naar ontwikkeling, groei en een erkend leiderschap op gebieden als diversiteit en ‘board best practice’. Zo blijven we alert, relevant en zijn we een stimulans voor onze klanten.